En bra dag på jobbet , och en väldigt bra träning ikväll !



En mycket bra dag på jobbet , har fått vikariera som murare vilket är väldigt roligt :) . Känner mig nöjd efter denna dag på jobbet , ännu bättre känner jag mig efter ett mycket bra träningspass med mma ,
Vill ni träna hårt och var helt slut efter ett pass så rekomenderar jag detta .
Nu ligger jag återigen i min säng och njuter av det liv jag lever och väntar på att nästa dag ska komma med solsken , det som gör mig ännu lyckligare är att det snart bara är en månad kvar till Allsvenskan börjar , och då ska jag stå på Swedbank Stadion och heja på di blåe ! . Nu drar jag mig till duschen och sedan intar jag sängen .


Tja !


Kommentarer
Postat av: ....

gött mos

2010-02-09 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0