Vilken Helg !

Lite dragen , precis som igår ;) .

Det har varit en underbar helg .

Fredag blev väldigt bra med en lugn dag på jobbet , sen snabba sig hem för att äta middag med familjen och dricka ett par öl . Sen var det bara att byta om och sticka till Åhus för kvällen Bowling match ! . Det blev en hård kamp mellan mig och Gustav , som jag tyvärr förloarde på mållinjen . Lördagen var också underbar var på en hemlig ort hela dagen , fram till att klockan slog halv 5 så fick man snabba sig hem och byta om och vidare till Åhus igen , Max och Jenny hade förfest som blev väldigt lyckad , det var härligt att träffa dom igen .
Sen drog vi till Johanna som fyllde 20 år ! Grattis vännen ! , en lyckad och bra kväll som jag brukar säga .
Nu ligger jag i min säng och skriver lite på min nya blogg :) , Men nu är det faktiskt dags att sova -
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag o sov gott ! :) Tja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0