Sitter och skriver från Balkongen!


Denna underbara kväll sitter jag på min balkong med ett glas vin och en cigg , sitter och funderar på livet och vilken jävulsk vecka jag hade förra veckan. Jag väljer ikväll att skriva från balkongen för jag har köpt nya utemöbler , inte en dag försent tycker nog många . Men mina tankar just nu går till en speciell tjej som jag inte får träffa ikväll , jag saknar henne väldigt mycket .
Det känns som det fattas något i mitt liv , jag känner mig ensam och det gillar jag inte , vill ha någon att dela mitt liv med , önskar att jag får de snart .
Jag trivs riktigt bra i min lägenhet , jag har underbara vänner , men ändå så fattas de något , tiden får utvisa hur allt blir .
Jag önskar du va här , men i min dröm får stanna för evigt , det kommer bli bra mellan oss hoppas jag .
Detta är den första sommaren på många år som jag lyckats bli lite brun , jag gillar de , de va viktigt .
Jag vet inte vad jag ska  skriva mer , men hoppas ni som läser detta har det bra , stor kram till alla . Ha de tja !

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är en underbar vän Ralle!

Och du förtjänar det bästa, hoppas de löser sig med kärleken, du vet vilkens sida jag står på!!

Kram!!!

2010-07-23 @ 00:35:58
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0