Fem snabba med Ralle


1. Vad jag tycker om folk som snackar skit !
Svar : om ni lär känna mig kommer ni förstå att er skitsnack var väldigt onödigt , det lovar jag .

2. Vad känns spännande inför hösten ? .
Svar : Allsvenskan di blåe är i topp , ska försöka vara på alla matcher , och helgerna har ju full bokade tydligen ;)!.

3. Stanna eller åka iväg ?.
Svar : Måste stanna tyvärr , har jobbet här , kan inte säga upp mig för jag har ingen utbildning . Sen har jag hela mitt liv här .

4.Det största som händer i höst ? .
Svar : Sm guld festen i Malmö , den tänker jag inte missa , jag ska fira hela natten , det kommer vara underbart att stå på stadion den 7 november och se di blåe kamma hem SM GULDET!.

5. Vad händer annars i höst ?
Svar : Träningen drar igen , så nu har jag fullt upp i veckorna med . Ska försöka ut och gå mer också !.


Får tacka för en bra intervju , på återseende , ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0